понедельник, 11 ноября 2013 г.

Звіт від 04.11.13 - 08.11.13

Уроки проводились у двох кабінетах: клас української мови та літератури, який забезпечений наочними посібниками, науковою, навчальною та методичною літературою, телевізором з відео-програвачем, комп’ютером, а також у кабінеті математики, у котрому є мультимедійний проектор і комп’ютер.
Протягом усього перебування в школі я мала змогу отримувати консультації  від учителя. Усі уроки були обговорено з учителем. Ефективність уроку визначається якістю підготовки до нього: розробки уроку, його моделювання, визначення завдань, відбору змісту навчального матеріалу, вибору методів навчання.
На уроках української мови опрацьовувався розділ «Морфологія» - прийменник, займенник, частка, дієслово. Я викладала тему з морфології – «Займенники, їх види та утворювання, їх приналежність до мовного апартові та відмінювання у системі тексту-речення», моїм завданням було поглибити знання учнів про займенник, правильно відмінювати займенники у різних особових формах. При проходженні практики в школі, головною метою для
мене було отримання навичок у навчанні школярів, навчитись доступно викладати матеріал, добре володіти аудиторією, орієнтуватись в будь-яких ситуаціях, які виникають в процесі спілкування з учнями.
Упродовж практики я зіткнулася з такими труднощами як слабке знання особистості школяра та класного колективу. Іноді важко було знайти контакт з деякими учнями, при плануванні уроку не завжди була можливість використати інтерактивні методи навчання, тому що більшість часу треба було приділити вивченню нового матеріалу і його закріпленню.
Практика дала мені можливість отримати навички у навчанні дітей, навчитися сміливо володіти аудиторією, створювати і планувати уроки з української мови, перевіряти й оцінювати усні та письмові роботи учнів, організовувати позакласну роботу.

Комментариев нет:

Отправить комментарий