понедельник, 11 ноября 2013 г.

Висновки 11.11.13

День був дуже насиченим та відповідальним, адже сьогодні ми проводили свої перші уроки. На написання першого конспекту в мене пішло два дні, але сьогоднішній урок показав, що не дарма...

УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ,
проведеного      студенткою групи УР-5
Бурдаковою Дариною Ігорівною

у 7-А класі, 11.11.13

Тема уроку: Дієприслівник як особлива форма дієслова

Місце уроку в системі роботи з української мови. Це один із уроків теми «Дієприслівник».

Мета уроку. 
Ознайомити учнів з дієприслівником як особливою формою дієслова;
формувати вміння й навички розпізнавати дієприслівники в реченнях, визначати їх морфологічні ознаки та синтаксичну роль;
розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу;
виховувати почуття поваги до книги, бережливе ставлення до неї, викликати інтерес до читання.

Завдання певного етапу уроку, що проводив студент: забезпечити вироблення вмінь і навичок: правильно писати дієприслівник, вміти правильно їх використовувати у спілкуванні.

Тип уроку. вивчення нового матеріалу
Загальна оцінка проведеного уроку, раціональність розподілу часу на окремі види роботи.
Урок проведений на низькому науковому і методичному рівні. При плануванні та проведенні уроку я дотримувалася загальнодидактичних вимог. Тип та структура уроку не відповідають його цілям та завданням.
Обрані шляхи досягнення мети, комплекс прийомів, завдань сприяли слабкій реалізації поставленої мети.
Планування та проведення уроку в цілому відповідає логіці навчального процесу. Структурні компоненти уроку визначені із врахуванням психологічних закономірностей засвоєння знань.
Розподіл часу на уроці не відповідав запланованому у конспекті, тому що на уроці актуалізація опрних знань учнів зайняла більше часу ніж я припускала. Завдяки цьому, я не встигла виконати всі заплановані вправи, але найголовніші етапи уроку були проведені у необхідному обсязі.
Темп уроку був занадто швидкий для деяких учнів, але це не віддзеркалилося на засвоєнні та закріпленні нової теми. Швидкий темп уроку сприяв підвищенню активності учнів у процесі уроку.
Урок розпочався з мотивування активної діяльності учнів на уроці. Я попередила та оголосила форму проведення уроку української мови та правила поведінки на ньому.
Я приділила значну увагу відновленню попереднє вивченого матеріалу, забезпечивши теоретичне підґрунтя наступної роботи. Актуалізація знань дала можливість полегшити сприйняття нового матеріалу.
Далі я допомогла учням визначити тему та мету уроку.
Вивчення нового матеріалу розпочалося із сприйняття та первинного усвідомлення його учнями. Я пояснила новий матеріал за допомогою підручника. Але краще б було дати можливість учням самім розібратися з новим матеріалом та застосуванням його на практиці.
Наприкінці уроку учні підвели підсумки. Узагальнили та систематизували інформацію про те, що нового дізналися на уроці, що повторили. Також учні сказали, що найбільше сподобалося на уроці, які форми роботи та методи. Це були активні та інтерактивні методи навчання.

Раціональність, доцільність, ефективність методів, прийомів, дидактичного матеріалу  та форми організації діяльності учнів.
Використані методи та прийоми були не ефективними, бо не сприяли сприйняттю та засвоєнню набутих знань протягом уроку. На початковому етапі уроку, на етапі мотивації учнівської діяльності, була створена певна емоційна атмосфера уроку та психологічний настрій учнів, за допомогою інструктажу вчителя, щодо форми проведення уроку.

Основні засоби навчання, їх доцільність та ефективність.
Основним засобом навчання на уроці був підручник, який полегшив роботу учнів. У підручнику були правила з поясненням нової теми та система вправ для закріплення вивченого матеріалу.

 Розвиток комунікативної компетенції учнів.
Одним із основних принципів розвитку мовлення та навчання дітей рідної мови є принцип комунікативної спрямованості навчання.
Розвиток комунікативної компетенції учнів здійснювався протягом всього уроку.


Реалізація культурно-змістової лінії.
Культурно-змістова лінія повинна була реалізуватися під час прочитання та аналізу тексту «Книги – ключ до знань».

Робота над оволодінням учнями способами дії з навчальним матеріалом.
Я розвивала в учнiв умiння правильно вживати дієприслівники, змінювати їх форми. Також я намагалася вдосконалити їх уміння знаходити у тексті та правильно використовувати у спілкуванні Не з прикметниками.

Результативність роботи на уроку.
Учні погано засвоїли новий матеріал та продемонстрували набуті знання у ході закріплення вивченого матеріалу. На етапі підведення підсумків, всі набуті знання були узагальнені та систематизовані.

Із якими труднощами зіткнулися під час підготовки та проведення уроку?
Я не врахувала час виконання завдання на етапі актуалізації опорних знань учнів, тому трохи не встигла виконати всі заплановані завдання. Темп уроку був занадто швидкий. Також я не дуже вдало обрала метод пояснення нового матеріалу.

Щоб змінили у своїй роботі, які висновки на майбутнє зробили
Щоб уникнути труднощів, які виникли на уроці, я б перш за все попробувала всі нові прийоми заздалегідь, щоб розуміти скільки часу потрібно на їх виконання. Також я б запропонувала учням самим попрацювати над правилом та привести власні приклади, а я лише б допомагала.

Комментариев нет:

Отправить комментарий