суббота, 30 ноября 2013 г.

Бурдакова  Дарина  Ігорівна
студентка гр. УР5


ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА


Методи та прийоми навчання української мови

Етап уроку/ Тип навчальної ситуації
Тип методу, назва
Прийоми
(реалізація методу)
Приклад з власної практичної діяльності, спостережень уроку
Тема уроку, клас
Зміст діяльності. Організація роботи
Організаційний етап
Словесний, слово вчителя
повідомлення
7-А клас
Дієприслівник як особлива форма дієслова
Вчитель вітає учнів, бажає гарного настрою та успішної праці.
Актуалізація знань, умінь і навичок учнів
Опитування
фронтальне опитування

7-А клас
«Ступені порівняння прислівників».
Вчитель задає питання, перевіряє здобуті раніше знання.
Мотивація навчальної діяльності учнів
Проблемний 
повідомлення
7-А клас
«Прислівник як частина мови»
Вчитель ставить питання, для відповіді на яке необхідно вивчити
новий матеріал
Словесний, слово вчителя
повідомлення
7-А клас
«Прислівник як частина мови»
Вчитель зацікавлює, вводить учнів у тему
Оголошення теми уроку. визначення цілей уроку
Словесний, слово вчителя
повідомлення
7-А клас
Михайло Стельмах. «Єдність світу природи і дитячої душі (у вчинках, поведінці, роздумах, переживаннях)».
Вчитель повідомляє тему та мету, учні записують тему у зошити
Робота з текстом
Читання тексту
читання ланцюжком
7-А клас
Михайло Стельмах. «Єдність світу природи і дитячої душі (у вчинках, поведінці, роздумах, переживаннях)».
Учні по черзі читають текст (один – вголос, інші слідкують)

самостійне читання
7-А клас
«Ступені порівняння прислівників».
Учні самостійно читають правило, потім - обговорення


читання вчителем
7-А клас
Андрій Чайковський. «За сестрою». Використання фольклорних мотивів, засобів
Вчитель вголос читає твір-пісню, учні слідкують
Організація засвоєння учнями нового матеріалу
Словесний, слово вчителя
повідомлення біографічних відомостей про письменницю
7-А клас
Єдність світу природи і дитячої душі                           (у вчинках, поведінці, роздумах, переживаннях)
 ТЛ: автобіографічний твір  
Напам'ять: уривок з повісті
Вчитель розповідає цікаві відомості про життя і творчий шлях письменниці
Бесіда
пепродуктивна бесіда
7-А клас
«Ступені порівняння прислівників».
Вчитель ставить питання, учні розмірковують та відповідають.
Робота з підручником
опрацювання правил
7-А клас
Узагальнення й систематизація вивченого про дієприслівник.
Учні читають правила (1 – вголос, інші – слідкують). Потім – обговорення, коментар вчителя
Формування практичних умінь і навичок учнів
Робота з текстом
читання ланцюжком з коментуванням
7-А клас
Єдність світу природи і дитячої душі                           (у вчинках, поведінці, роздумах, переживаннях)
 ТЛ: автобіографічний твір  
Напам'ять: уривок з повісті
Учні читають по черзі твір, потім – обговорення прочитаного

Фронтальне опитування
7-А клас
Єдність світу природи і дитячої душі                           (у вчинках, поведінці, роздумах, переживаннях)
 ТЛ: автобіографічний твір  
Напам'ять: уривок з повісті
Вчитель разом із учнями читають твір-пісню

Метод вправ

Фронтальне опитування

7-А клас
Дієприслівники недоконаного і доконаного виду, їх творення.


Вчитель пропонує згадати пройдений матеріал та відповісти на питання за темою даного уроку й виконати вправи

Фронтальне опитування
7-А клас
Узагальнення й систематизація вивченого про дієприслівник.
Вчитель пропонує згадати пройдений матеріал та відповісти на питання за темою даного уроку
Закріплення знань, умінь і навичок учнів
Самостійна робота
Тестова робота

7-А клас
Контрольна робота. Тест. 24. Читання мовчки
Вчитель зачитує питання, учні відповідають (письмово, у зошитах)
Метод вправ
складання твору
7-А клас
ПЧ. Історія України у творах  українських письменників. Контрольна робота. Тест
Вчитель пропонує учням скласти твір, використовуючи здобуті знання
Узагальнення і систематизація знань умінь і навичок
Опитування
фронтальне опитування
7-А клас
Запорозькі козаки як романтичні герої
ТЛ: романтичний герой, композиція
Вчитель пропонує згадати пройдений матеріал та відповісти на питання за темою даного уроку
Рефлексія
фронтальне опитування
7-А клас
Дієприслівники недоконаного і доконаного виду, їх творення.



Вчитель пропонує згадати пройдений матеріал та відповісти на питання за темою даного уроку

фронтальне опитування
7-А клас
Андрій Чайковський. «За сестрою». Використання фольклорних мотивів, засобів
Вчитель дає можливість учням зробити власний висновок
Підсумок уроку
Словесний, слово вчителя
узагальнення
7-А клас
Дієприслівниковий зворот. Не з дієприслівниками.
Вчитель стисле повторює пройдений матеріал про те, як правильно складати твір-опис
Оцінювання учнів
Поступове оцінювання
«рахування балів»
7-А клас
Дієприслівниковий зворот. Не з дієприслівниками.
Протягом усього уроку учні оцінювали себе, у кінці – рахування балів
Слово вчителя
повідомлення
7-А клас
Дієприслівниковий зворот. Не з дієприслівниками.
Вчитель повідомляє оцінки
Повідомлення домашнього завдання. Інструктаж
Слово вчителя
повідомлення
7-А клас
Андрій Чайковський. «За сестрою». Динамічний сюжет героїко-романтичної  повісті.
Вчитель повідомляє д.з., коментує його


Комментариев нет:

Отправить комментарий