Бурдакова Дарина Ігорівна
студентка гр. УР5
ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА
Методи та прийоми навчання української мови
Етап уроку/ Тип навчальної ситуації
|
Тип методу, назва
|
Прийоми
(реалізація методу)
|
Приклад з власної практичної діяльності, спостережень уроку
| |
Тема уроку, клас
|
Зміст діяльності. Організація роботи
| |||
Організаційний етап
|
Словесний, слово вчителя
|
повідомлення
|
7-А клас
Дієприслівник як особлива форма дієслова
|
Вчитель вітає учнів, бажає гарного настрою та успішної праці.
|
Актуалізація знань, умінь і навичок учнів
|
Опитування
|
фронтальне опитування
|
7-А клас
«Ступені порівняння прислівників».
|
Вчитель задає питання, перевіряє здобуті раніше знання.
|
Мотивація навчальної діяльності учнів
|
Проблемний
|
повідомлення
|
7-А клас
«Прислівник як частина мови»
|
Вчитель ставить питання, для відповіді на яке необхідно вивчити
новий матеріал
|
Словесний, слово вчителя
|
повідомлення
|
7-А клас
«Прислівник як частина мови»
|
Вчитель зацікавлює, вводить учнів у тему
| |
Оголошення теми уроку. визначення цілей уроку
|
Словесний, слово вчителя
|
повідомлення
|
7-А клас
Михайло Стельмах. «Єдність світу природи і дитячої душі (у вчинках, поведінці, роздумах, переживаннях)».
|
Вчитель повідомляє тему та мету, учні записують тему у зошити
|
Робота з текстом
|
Читання тексту
|
читання ланцюжком
|
7-А клас
Михайло Стельмах. «Єдність світу природи і дитячої душі (у вчинках, поведінці, роздумах, переживаннях)».
|
Учні по черзі читають текст (один – вголос, інші слідкують)
|
самостійне читання
|
7-А клас
«Ступені порівняння прислівників».
|
Учні самостійно читають правило, потім - обговорення
| ||
читання вчителем
|
7-А клас
Андрій Чайковський. «За сестрою». Використання фольклорних мотивів, засобів
|
Вчитель вголос читає твір-пісню, учні слідкують
| ||
Організація засвоєння учнями нового матеріалу
|
Словесний, слово вчителя
|
повідомлення біографічних відомостей про письменницю
|
7-А клас
Єдність світу природи і дитячої душі (у вчинках, поведінці, роздумах, переживаннях)
ТЛ: автобіографічний твір
Напам'ять: уривок з повісті
|
Вчитель розповідає цікаві відомості про життя і творчий шлях письменниці
|
Бесіда
|
пепродуктивна бесіда
|
7-А клас
«Ступені порівняння прислівників».
|
Вчитель ставить питання, учні розмірковують та відповідають.
| |
Робота з підручником
|
опрацювання правил
|
7-А клас
Узагальнення й систематизація вивченого про дієприслівник.
|
Учні читають правила (1 – вголос, інші – слідкують). Потім – обговорення, коментар вчителя
| |
Формування практичних умінь і навичок учнів
|
Робота з текстом
|
читання ланцюжком з коментуванням
|
7-А клас
Єдність світу природи і дитячої душі (у вчинках, поведінці, роздумах, переживаннях)
ТЛ: автобіографічний твір
Напам'ять: уривок з повісті
|
Учні читають по черзі твір, потім – обговорення прочитаного
|
Фронтальне опитування
|
7-А клас
Єдність світу природи і дитячої душі (у вчинках, поведінці, роздумах, переживаннях)
ТЛ: автобіографічний твір
Напам'ять: уривок з повісті
|
Вчитель разом із учнями читають твір-пісню
| ||
Метод вправ
|
Фронтальне опитування
|
7-А клас
Дієприслівники недоконаного і доконаного виду, їх творення.
|
Вчитель пропонує згадати пройдений матеріал та відповісти на питання за темою даного уроку й виконати вправи
| |
Фронтальне опитування
|
7-А клас
Узагальнення й систематизація вивченого про дієприслівник.
|
Вчитель пропонує згадати пройдений матеріал та відповісти на питання за темою даного уроку
| ||
Закріплення знань, умінь і навичок учнів
|
Самостійна робота
|
Тестова робота
|
7-А клас
Контрольна робота. Тест. 24. Читання мовчки
|
Вчитель зачитує питання, учні відповідають (письмово, у зошитах)
|
Метод вправ
|
складання твору
|
7-А клас
ПЧ. Історія України у творах українських письменників. Контрольна робота. Тест
|
Вчитель пропонує учням скласти твір, використовуючи здобуті знання
| |
Узагальнення і систематизація знань умінь і навичок
|
Опитування
|
фронтальне опитування
|
7-А клас
Запорозькі козаки як романтичні герої
ТЛ: романтичний герой, композиція
|
Вчитель пропонує згадати пройдений матеріал та відповісти на питання за темою даного уроку
|
Рефлексія
|
фронтальне опитування
|
7-А клас
Дієприслівники недоконаного і доконаного виду, їх творення.
|
Вчитель пропонує згадати пройдений матеріал та відповісти на питання за темою даного уроку
| |
фронтальне опитування
|
7-А клас
Андрій Чайковський. «За сестрою». Використання фольклорних мотивів, засобів
|
Вчитель дає можливість учням зробити власний висновок
| ||
Підсумок уроку
|
Словесний, слово вчителя
|
узагальнення
|
7-А клас
Дієприслівниковий зворот. Не з дієприслівниками.
|
Вчитель стисле повторює пройдений матеріал про те, як правильно складати твір-опис
|
Оцінювання учнів
|
Поступове оцінювання
|
«рахування балів»
|
7-А клас
Дієприслівниковий зворот. Не з дієприслівниками.
|
Протягом усього уроку учні оцінювали себе, у кінці – рахування балів
|
Слово вчителя
|
повідомлення
|
7-А клас
Дієприслівниковий зворот. Не з дієприслівниками.
|
Вчитель повідомляє оцінки
| |
Повідомлення домашнього завдання. Інструктаж
|
Слово вчителя
|
повідомлення
|
7-А клас
Андрій Чайковський. «За сестрою». Динамічний сюжет героїко-романтичної повісті.
|
Вчитель повідомляє д.з., коментує його
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий