ЗВІТ ПРО ВИКОНАНУ РОБОТУ
СТУДЕНТКИ ГРУПИ УР 5
БУРДАКОВОЇ ДАРИНИ ІГОРІВНИ
Я проходила практику у гімназії №24. За час проходження практики я відвідала вісім уроку української мови і літератури, з них один, проведений Кулик Н. О., один, проведений Сновидою О. Я., один, проведений Заяц Н. І., один, проведений Євдокимовою Г. М. та чотири – моїми сокурсницями. Провела шість уроків з української мови та шість з літератури. У школі нас зустріла Солодовник Т. І., котра познайомила зі школою та вчителями російської й української мови та літератури, з головою методоб’єднання, Заяц Н. І., та Кулик Н. О., які були моїми керівниками від бази практики з української мови та літератури.
Уроки проводились у двох кабінетах: клас української мови та літератури, який забезпечений наочними посібниками, науковою, навчальною та методичною літературою, телевізором з відео-програвачем, комп’ютером, а також у кабінеті математики, у котрому є мультимедійний проектор і комп’ютер.
Протягом усього перебування в школі я мала змогу отримувати консультації від учителя. Усі уроки були обговорено з учителем. Ефективність уроку визначається якістю підготовки до нього: розробки уроку, його моделювання, визначення завдань, відбору змісту навчального матеріалу, вибору методів навчання.
На уроках української мови опрацьовувався розділ «Морфологія» - прийменник, займенник, частка, дієслово. Я викладала тему з морфології – «Дієприслівник як особлива форма дієслова», моїм завданням було поглибити знання учнів про дієприслівник, правильно виділяти дієприслівникові звороти у різних інфінітивних формах дієслів. При проходженні практики в школі, головною метою для мене було отримання навичок у навчанні школярів, навчитись доступно викладати матеріал, добре володіти аудиторією, орієнтуватись в будь-яких ситуаціях, які виникають в процесі спілкування з учнями.
Упродовж практики я зіткнулася з такими труднощами як слабке знання особистості школяра та класного колективу. Іноді важко було знайти контакт з деякими учнями, при плануванні уроку не завжди була можливість використати інтерактивні методи навчання, тому що більшість часу треба було приділити вивченню нового матеріалу і його закріпленню.
Практика дала мені можливість отримати навички у навчанні дітей, навчитися сміливо володіти аудиторією, створювати і планувати уроки з української мови, перевіряти й оцінювати усні та письмові роботи учнів, організовувати позакласну роботу.
«Залікові уроки з української мови у 7-А класі та української літератури у 7-А класі пройшли на оцінку 3-4 бали по 5 бальній шкалі. Не всі завдання і мета були виконані, впродовж усієї практики. Вдалося організувати клас на активну співпрацю. Важко було зосередитись на всіх учнях, в основному увага приділялась на учнів, які перші у класі по рейтингу, але потім й інші включилися до роботи. Ще проблема є стосовно «уваги на кожен ряд, варінт, на якому сидять учневі». При закріпленні навчального матеріалу була помітна слабка активність учнів. Тобто зрозуміли навчальний матеріал близько 45-91% від присутніх. Деякі учні відповідали погано, ніж інші, деякі, гарніше, тому що вже досвіду набагато більше у яких.
Поведінка підтримувалась впродовж всього уроку, за дпомогою «фізхвилинок».
У цілому для починаючого вчителя це добре проведений урок, тем більш вже не перший з української мови, але хотілось би кращого результату знань учнів після викладу навчального матеріалу».
Комментариев нет:
Отправить комментарий